Případová studie - Dobré Zahradnictví

Jelikož není zahradnictví eshop, kde se propisují tržby do elektronického obchodu, vyhodnocujeme různé metriky a chování uživatelů (pohybu) na webových stránkách pomocí Google Analytics. Konverzní akce je v tomto případě tel. kontaktování, odeslání poptávkového formuláře, navštívení ceníkové a kontaktní stránky. Jelikož může být někdy hůře měřitelná odezva reklam, nejlepším měřítkem je reálné zvýšení poptávek / telefonátů či prodejů.

19.2. - 26.3.2019

Na webu bylo zapracováno ještě před jarní sezónou + nastaveno technické SEO (pro vyhledávače). Počáteční návštěva webových stránek byla v jednotkách až desítkách za měsíc. Za celé toto období byla návštěvnost (noví uživatelé) „285„.

1.4. - 11.5.2019

Jarní sezóna je za půlkou a reklamy běží v plné proudu. Organická (neplacená) návštěvnost také roste (i díky reklamám), jelikož jsme budovali povědomí o zahradnictví. Inzerce na zahradnictví byla lokální a tak přicházeli (nebo volali) lidé, kteří se poté stali stálými zákazníky. Celková návštěvnost (noví uživatelé) v tomto období byla „1 251„.

1.4. - 11.5.2020

Srovnání po roce může být mírně zavádějící, ale více něž 3x nárůst celkové návštěvnosti3 800“ je jasným důkazem pokroku a známosti zahradnictví. Web je moderní, rychlý, responzivní (dobře čitelný na mobilu / tabletu) a je zabezpečený protokolem HTTPS. Objednávky se jen hrnou a zahradnictví za inzerci utrácí rozpočet cca 3 000 Kč / měsíc.

V čem pracujeme?

Jelikož není zahradnictví eshop, kde se propisují tržby do elektronického obchodu, vyhodnocujeme různé metriky a chování uživatelů (pohybu) na webových stránkách pomocí Google Analytics. Konverzní akce je v tomto případě tel. kontaktování, odeslání poptávkového formuláře, navštívení ceníkové a kontaktní stránky. Jelikož může být někdy hůře měřitelná odezva reklam, nejlepším měřítkem je reálné zvýšení poptávek / telefonátů či prodejů.

google ads - náhled reklamní účet
sklik - náhled reklamní účet

Návrat na hlavní stránku

Pro úspěšné navrácení na hlavní stránku, klikněte na zpět na hlavní stránku, využijte menu nahoře v záhlaví nebo dole v zápatí.