ppc reklamy

Aktivní oslovování

Přivádějte na svůj web uživatele "aktivně" - textovou reklamou, Google Nákupy, Zboží.cz. Zobrazí se jen takové služby / zboží, které uživatelé přímo vyhledávají a Vy tak budete utrácet jen za prokliky reklamy, které jsou relevantní.

Pasivní oslovování

Budujte povědomí o své "značce", svých produktech a službách pomocí bannerů, videa či aplikace. Reklama se dá pěkně zacílit, omezit dle lokality a Vy budete utrácet jen za proklik reklamy. Když se však nikdo neproklikne, tak nic neplatíte a to je ta velká VÝHODA.

Remarketing

Zpětně oslovujte uživatele remarketingovou kampaní (u Seznamu se tomu říká retargeting) a vraťte je na Váš web (konkrétní produkt). Nebojte, kampaň se dá elegantně nastavit tak, aby se zobrazila jen lidem, kteří ještě u Vás nenakoupili a dá se omezit frekvence a doba zobrazení reklamy.

Buďte vidět!

  Doporučuji zobrazovat reklamu jak na Google, tak na Seznam.cz, protože jsou stále mezi námi lidé, kteří na Seznam.cz začínali a používají jej. „Fotogenické“ a zajímavé obory / společnosti můžou také využít inzerce na sociálních sítích Facebook a Instagram.

 U většiny případů je dobré využívat komplexního marketingu a pracovat jak na svém webu a jeho přívětivosti, tak na online reklamách, SEO = neplacená dohledatelnost (jde ruku v ruce s placenou reklamou, protože jedno bez druhého se oslabuje), využití lokálních zdrojů (místní zpravodaj nebo rádio), banner na plot / plochu, „šlechtění“ své prodejny atp.

textová reklama ve vyhledávací síti

Textové inzeráty

Hledáte přes Google nebo Seznam.cz? Ať už odpovíte jakkoliv, většinou se doporučuje využívat obou reklamních systémů pro oslovení relevantních uživatelů, kteří vyhledávají právě Vaše služby / produkty.

Obsahová kampaň

Statické bannery se už téměř nepoužívají, protože kdo z nás má za zády grafika? Nejčastěji se používá responzivní banner, který se dokáže přizpůsobit volné reklamní ploše a čitelně se zobrazovat jak na mobilu, tak tabletu a pc.

reklamní formát - bannery
reklamní formát google nákupy

Google Nákupy

Nakupujete přes Heureku nebo přes Google Nákupy? Tento formát má tu výhodu, že vidíte jak model, tak cenu a konkrétní web.

Videoreklamy

Když jste na článku s videem nebo přímo na YouTube, často Vám „vyskočí“ právě reklama ještě před obsahem, který jste chtěli zhlédnout.

videoformát reklamy na YouTube

Případová studie - Dobré Zahradnictví

Chcete vidět inzerci v praxi? Přejděte na stránku reference a podívejte se na reálné výsledky s inzercí a bez ní.