Ceník správy reklam
Vyberte si z cenových balíčků dle Vašeho rozsahu podnikání a velikosti měsíčního rozpočtu kampaní.
2 300 Kč
Za měsíc
- Textová reklama
- Bannerová reklama
- Remarketing
- Tel. podpora / email
- Rozpočet < 5 000 Kč
3 400 Kč
Za měsíc
- Základní inzerce
- Google Nákupy
- Optimalizace 1-2x týdně
- Tel. podpora / email
- 5 000 - 12 000 Kč
>6 000 Kč
Za měsíc
- Základní inzerce
- Google Nákupy
- Dynamický remarketing
- Tel. podpora / email
- Rozpočet > 12 000 Kč
Hlavní pilíře ceníku

Jedním z hlavních parametrů nastavení kampaně (resp. reklamního účtu) je nastavit rozpočet na měsíc. Reklamní účet využívá tzv. kredit, který do účtu dobijete (pomocí jednorázového příkazu – např. u Skliku) nebo se Vám bude automatickým strhávat z Vaší kreditní / debetní karty za prokliky reklam (v Google Ads / Facebook).
Chcete inzerovat v celé ČR nebo pouze v okruhu několika km od Vaší prodejny? Reklamou se dá pěkně zacílit na lidi, kteří Vaše služby / produkty vyhledávají a jsou ve Vaší blízkosti.
Společně se zamysleme, jaká je Vaše cílová skupina? Jsou to mladé páry? Převážně ženy? Hlavně muži? V jakém věku a jaké mají zájmy? Google (Seznam, Facebook) sledují pohyb uživatelů na internetu a na základě mnoha signálů nabídne právě služby / produkty (reklamu), které hledáte.
Často podceňovaná ingredience v marketingu. Máte opravdu šikovné ruce a takových ve Vašem řemesla už mnoho není? Věnujete své práci maximum a nebo máte produkty / služby, které nemá jen tak někdo? Ručíte za kvalitu nebo garantujete roky životnosti? Máte dobrou logistiku, vlastní sklady nebo jste prostě levní?
Každý ji máme a každý se musíme snažit být lepší a nezapadnout do 2. a 3. stránek ve vyhledávání. Někde jsou příliš velcí hráči, někde je zkrátka konkurence tak široká, že si musíme ukousnout vlastní sousto. V závislosti na počtu inzerujících v daném oboru, se zpravidla částka za proklik reklamy zvyšuje.
Představíme Vám, jak vypadá naše práce v reklamních systémech, jak vyhodnocujeme návštěvnost a měření konverzí v Google Analytics a proč je neomezený náhled do účtu pro Vás výhodnější než pravidelné zasílání reportů, kterým nerozumíte.
Jak pracujeme?
Spolupráce probíhá smluvní formou na předem dohodnuté období správy reklam (zpravidla 3 – 6 měsíců) za předem odsouhlasených finančních podmínek (měsíční paušál za správu). Po uhrazení faktury se začíná pracovat na reklamním účtě. Nejsme plátci DPH!