
Aktivní oslovování
Přivádějte na svůj web uživatele "aktivně" - textovou reklamou, Google Nákupy, Zboží.cz. Zobrazí se jen takové služby / zboží, které uživatelé přímo vyhledávají a Vy tak budete utrácet jen za prokliky reklamy, které jsou relevantní.
Pasivní oslovování
Budujte povědomí o své "značce", svých produktech a službách pomocí bannerů, videa či aplikace. Reklama se dá pěkně zacílit, omezit dle lokality a Vy budete utrácet jen za proklik reklamy. Když se však nikdo neproklikne, tak nic neplatíte a to je ta velká VÝHODA.
Remarketing
Zpětně oslovujte uživatele remarketingovou kampaní (u Seznamu se tomu říká retargeting) a vraťte je na Váš web (konkrétní produkt). Nebojte, kampaň se dá elegantně nastavit tak, aby se zobrazila jen lidem, kteří ještě u Vás nenakoupili a dá se omezit frekvence a doba zobrazení reklamy.
Buďte vidět!
Doporučuji zobrazovat reklamu jak na Google, tak na Seznam.cz, protože jsou stále mezi námi lidé, kteří na Seznam.cz začínali a používají jej. „Fotogenické“ a zajímavé obory / společnosti můžou také využít inzerce na sociálních sítích Facebook a Instagram.
U většiny případů je dobré využívat komplexního marketingu a pracovat jak na svém webu a jeho přívětivosti, tak na online reklamách, SEO = neplacená dohledatelnost (jde ruku v ruce s placenou reklamou, protože jedno bez druhého se oslabuje), využití lokálních zdrojů (místní zpravodaj nebo rádio), banner na plot / plochu, „šlechtění“ své prodejny atp.

Textové inzeráty
Hledáte přes Google nebo Seznam.cz? Ať už odpovíte jakkoliv, většinou se doporučuje využívat obou reklamních systémů pro oslovení relevantních uživatelů, kteří vyhledávají právě Vaše služby / produkty.
Obsahová kampaň
Statické bannery se už téměř nepoužívají, protože kdo z nás má za zády grafika? Nejčastěji se používá responzivní banner, který se dokáže přizpůsobit volné reklamní ploše a čitelně se zobrazovat jak na mobilu, tak tabletu a pc.


Google Nákupy
Nakupujete přes Heureku nebo přes Google Nákupy? Tento formát má tu výhodu, že vidíte jak model, tak cenu a konkrétní web.
Videoreklamy
Když jste na článku s videem nebo přímo na YouTube, často Vám „vyskočí“ právě reklama ještě před obsahem, který jste chtěli zhlédnout.

Případová studie - Dobré Zahradnictví
Chcete vidět inzerci v praxi? Přejděte na stránku reference a podívejte se na reálné výsledky s inzercí a bez ní.